maandag 24 december 2012

Onder de pannen..

Maandag 24 december 2012


Heerlijke dag gehad..
Marco heeft lekker met de kindjes in de Mirandabad gezwommen..
Supercoole glijbaan!!  
Schoon?, vraag ik 
Heel schoon zegt Marco..

Terwijl we lekker aan het eten zijn, bedenkt Marco om toch naar de mis te gaan..
Hij belt zijn vader en opa Vlekkie zegt dat de mis is begonnen..
Beetje jammer..
Te laat dus..
Eerder hadden we het er al over gehad dat we dit jaar maar eens een keertje zouden overslaan..
Toch hadden mijn vriendje en onze dochter er opeens behoefte aan..
Volgend jaar zijn we weer van de partij..

Kinders kijken de film Raveleyn..
Marco en ik kijken ook geboeid mee..
Wat een leuke film!

Bijna kerst..
Ik heb vanmorgen met mijn moeder gebeld,  alles loopt op rolletjes in Cas..
Ook krijgen we een pracht van een uitnodiging van mijn schoonouders voor 2e kerstdag..
Helemaal leuk..
We zijn lekker en gezellig onder de pannen met kerst..
Morgenochtend komen onze lieve Brabantse vrinden op de koffie..
Gezellig!

Dan rest mij nog om te zeggen;

Lieve mensen,
dit jaar van ons geen kerstkaart, maar wel een kerstgroet.


Wij wensen jullie een sprankelende kerst!


Veel liefs,
Marco,Ingeborg
Linde en Ralph

2 opmerkingen:

  1. Nou meid wij hebben er ook zin in...
    Haha als ik lees; onze Brabantse vrinden, dan denk ik eerst: wie zijn dat dan? Dan dringt het tot me door dat wij dat zijn...toch niet helemaal een Brabantse nog, de enige echte in onze familie is Floor!
    Nou de Brabantse worstenbroodjes zijn in huis!
    Tot morgen!

    X Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne dagen moppies!
    Geniet van elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen