zondag 23 december 2012

Beter voor de glij..


Zondag 23 december 2012

Iets voor negen wordt ik gewekt door mijn kleine kabouter..
Hij miste me..
Ik kijk naast me en zie dat Marco ons bed al verlaten heeft..
HUH?
Hoe laat is het? Vraag ik aan Ralph..
Oh, bijna negen uur..
WAT?
Dat is een latertje..
Ik ben niet wakker geweest!

Beneden is het gezellig..
Kerstliedjes klinken er uit de radio en we gaan lekker ontbijten..
Kaarsjes aan..
Altijd leuk..

We hebben het gezellig en lachen veel.
Kinders zijn in een beste stemming!
Marco gaat nog even werken op zolder en ik keutel de ochtend door met spelletjes doen,
topo, lezen, kattenbak, vissenkom, benedenboel..
Nog veel meer maar das ook niet zo boeiend!

Ik voel me uitstekend..
Vergeet eigenlijk dat ik ziek ben..
Alleen mijn doek verraad dat..

Marco is in de middag ook weer van de partij en ik ga even heerlijk uitgebreid onder de douche..
Ik voel me weer eens vrouwelijk..
Keutel wat onder de douche, scrub en scheer mezelf..
Jaja.. 
Al mijn overtollige haartjes..
Weg ermee..
Ben nog niet helemaal kalig zo tijdens de kuren..
Had ik wel gedacht,
maar tijdens deze grondige inspectie heb ik er her en der echt nog wat zitten..

Ik douche wel een half uur..
Heerlijk!
Als ik beneden kom vraagt mijn vriendje of ik even gelegen heb..

Tsja..
Normaal zie je het natuurlijk aan mijn natte haartjes..
Die heb ik nu natuurlijk even niet..
Nee hoor, schat..
Even lekker gedoucht..
Gaan we sjoelen?

JAAAAAAAAA!!!!!


2 sjoelbakken worden er uit de schuur gehaald..
Ze worden grondig schoongemaakt en bepoederd met talkpoeder..
Beter voor de glij..
Wist ik niet..


Competitie gaat beginnen!!
Zo leuk.. Sjoelen!
Chan komt ook nog even gezellig en zij heeft ook schik!
Bloedje fanatiek zijn we!


Heerlijke middag..
Geen inkakmoment gehad..
Live is good..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten