maandag 8 april 2013

Eerste zonnestralen.


Maandag 8 april 2013

Haha, daar is ze weer!

Met mij gaat het goed.
Ik geniet van de kleine dingetjes in het leven!

Gisteren waren we gezellig naar onze vakantie vrienden.
Heulemaal in Zierikzee.
Wat een heerlijke dag hebben we gehad.
Op deze dag heb ik, voor het eerst, even niet mijn pruik opgehad.

Buitenshuis heb ik eigenlijk altijd een doek en een muts opgehad..
Maar nu is het voorjaar begonnen!!

Ik had hem wel mee.

Een muts kan natuurlijk niet met 10 graden..
veels te heet..

Ondanks dat het maar 10 graden was zaten we gezellig in de tuin.
Bijna geen wind..
Wat hebben we lekker de klets erin gehad.
Zo leuk…
dat er zo’n gezellige klik is met vakantie vienden!

Het waren de eerste zonnestralen op onze toeten en dat was aan het eind van de dag prima te zien..
Ik zette mijn doek af en ik had zowaar een hele streep op mijn hoofd, van die doek!
Nadat ik zo’n last had gehad van mijn droge huid ben ik gaan smeren met doodnormale nivea..
Tsja..
Daar zit natuurlijk geen factor in..
Ik heb een bruine kop met een scheiding op mijn voorhoofd..
Hopelijk kan ik vanmiddag nog even in de zon om een beetje bij te kleuren..
Dit is natuurlijk geen pan!

Zaterdag was ik even gezellig met Linde naar de winkels en ik had mijn muts op..
Wij de Pearl in..
Daar ben ik vaste klant als het gaat om mijn brillen recht op mijn hoofd zetten..
Met een grote glimlach werden we welkom geheten.
Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Zou je mijn bril even af willen stellen?
Natuurlijk.
Kan het wel even in het oogmeetkamertje?
Daar hangt een gordijn..
Beetje verbaasd, keek deze jonge snuiter me aan..
maar … geen enkel probleem..
Muts af, doek af..
Kort mijn verhaal gedaan en afstellen maar..
Linde vraagt of ik me schaam..
Nee, zeg ik,
maar ik voel me wel wat ongemakkelijk om in zo’n drukke winkel,
waar iedereen erachter komt dat ze nodig een nieuwe zonnebril nodig hebben,
mijn bril af te moeten laten stellen,
en dus mijn kale kop met donshaartjes te laten zien..

MMMM, begrijpt ze wel!
We bekijken nog even aandachtig naar een grote plaat van de achterkant van het oog,
en dat vind madam wel interessant.  
Zo.. ook weer gepiept!
Zonnebril zit ook weer een stuk lekkerder..

Als we weer thuiskomen roep ik naar Moppie dat we er weer zijn..
Moppie is hartstikke druk met zijn persoonlijke business case..
Dat zal wel een latertje worden voor meneer..
Linde heeft wat last om zichzelf te vermaken en ik heb hier wat problemen hiermee..
Overigens mijn hele leven al wat moeite gehad met mijn kinderen,
die zich, buiten een schermpje…,
niet kunnen vermaken..
Maar ik ben vastberaden!!!
Geen schermpje!!

In de middag gaan we gezellig op kraamvisite en dan is madam eindelijk weer in haar humpie..

Ralph heeft gevoetbald in Beverwijk  en speelt de hele middag buiten en bij een vriendje..
Ook hij heeft al een lekkere kleur op zijn toet..
Mijn buitenspeelkind..

Vorige week begonnen met sporten.
Mijn conditie is matig, maar niet onvoldoende!!!
Wiehaa, hoe trots kun je ergens mee zijn!

Vanaf nu 2x per week aan de gang..
Ik heb dezelfde dag al spierpijn..
Best lekker eigenlijk..

Woensdag naar de anesthesie en ’s middags het partijtje van Ralph..
Tante Han komt gezellig een middagje met Linde doorbrengen..

Hoe gezellig!

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten