vrijdag 1 februari 2013

Woest aantrekkelijk!



Vrijdag 1 februari 2013

Vroeg uit de veren, nou ja vroeg..
Het is al over half acht..
Mijn moppie ligt nog lekker naast mij..
Het is muisstil in huis..
We denken dat de kinders ook nog slapen maar dat hebben we mis..

Mijn moppie maakt broodjes en ik keutel eromheen..
Iets na achten vertrekken ze..
Nog net op tijd..
Chan komt alweer terug.

Kinders eten weer lekker een broodje op school.
Bevalt me goed dat donderdag en vrijdag overblijven..
Het wachten is op een continue rooster.
Daar lijkt voorlopig geen zicht op..

Ik doe wat huishoudelijke klusjes, en kleed me lekker aan.
Ik voel me prima!
Smaak lijkt ietsjes beter en als ik aan mijn tenen denk, dan is daar nog geen verbetering in te voelen..
MMMMMM…
Ik whats app wat in de rondte, stuur een gezellige foto naar mijn ouders en tante Han,
en ga even langs bij Chan.
Even een kusje halen van mijn kleine grote vriendje..

Dan ga ik heerlijk even een paar uurtjes op stap..
Ik slaag niet voor laarzen, jammer maar swah..

Ik trakteer mezelf op een gezellige armband.
Daar ben ik ook reuze content mee!!


Pruikje zit als gegoten vandaag, ondanks dat het  af en toe flink regent..
aangezien ik geen opvliegers heb staat het zweet ook niet op mijn snor..

Ik slaag voor een heus ZORRO masker in een feestwinkeltje..
Daar zal mijn kleine man heul blij mee zijn..

De  Action stelt me teleur..
Helaas..

Als ik weer thuis ben lak ik heerlijk relaxed mijn nageltjes en na vieren komen Linde en Anouk,
Dylan en Ralph lekker thuis spelen..
Het is druk maar beregezellig..

Ik kook een gezellig maaltje.
Om half zes brengt Linde Anouk naar huis en Dylan is ook naar huis.
Gezellig gegeten.
Linde heeft oorpijn en is wat hangerig..
Ze zegt dat ze bij Idil wil logeren.
Ik zeg dat Idil er niet is en dat er niet gelogeerd wordt als er oorpijn is..
Oorpijn is echt..
Ze wil een zetpil en er gaan oordruppels in..
Rode konen..
Maar kijken hoe dit afloopt..

Linde ligt met een dekentje op de bank..
Idil komt langs en ik vertel dat het logeerpartijtje maar even uitgesteld moet worden..
Zichtbaar teleurgesteld is ze..
Morgen maar weer even bekijken..

Moppie doet boodschappen en gaat vanavond gezellig met zijn studievrinden naar Shabu in Leiden.
Vandaag heeft meneer zijn kluskleren aangehad omdat er verhuisd moest gaan worden binnen zijn vestiging..

Hij lijkt wel een klusser!
Iets te lange haren..
Kluskleren..
Woest aantrekkelijk!

Moppie wordt opgehaald door Ernst.

Ik breng de kinders te bed..
Als ik boven kom wacht me daar een onaangename verrassing..
Ralph heeft een tijdje geleden zwart speelsnot gekregen..
Dat ligt werkelijk overal..
Ik kan wel huilen…
maar doe het niet..
Ik ben boos,
Linde heeft oorpijn, en jammert ..
Het werkt op mijn zenuwen..

Ralph dwarrelt daar met zijn opgeruimde karakter doorheen..

Ik smijt mijn pruik af, ga als een bezetene aan de schrob en wonder boven wonder gaat het er nog redelijk uit..

NOOIT MEER SNOT IN DIT HUIS!!!
Roep ik..
Ralph vraagt; En als Sinterklaas het dan geeft aan ons?
Ik antwoord; dan smijt ik het ook weg!!!

Ohh, das ook Zonde…

Ralph beloofd me, dat als er nog een keer zoiets gebeurd, hij me gelijk zal roepen..
En als ik het niet doe?
Dan betaal je me 50 euro, zeg ik..
OOOOOHHHHHH, das niet eerlijk!!!!!
Nee, maar het gebeurd wel!!

Hup en nu slapen..
Ja mama..

Knuffel?
Tuurlijk..
Wel zonder pruik..
Natuurlijk schat..

Voetbalkleren klaargelegd..
Kwart over acht verzamelen..
Opa gaat mee, hoe fijn..
Marco heeft school..

Linde is zielig, en krijgt een extra knuffel..
Mag ik naar je toe komen als het niet gaat?
Natuurlijk!
Slaap lekker mama
Slaap lekker schat..

Mama!!!
Ja liefje..
Neem je wel de Voice op?
Dat heb jij toch gedaan Ralph?
Oh ja…
Welterusten!

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten