woensdag 9 januari 2013

Ik ben er weer!


Woensdag 9 januari 2013

Hèhè..
Ik ben er weer een beetje..

Kindjes lekker te bed..
Linde heeft verschrikkelijk genoten van haar streetdance..
Tante Han heeft haar afgezet en madammeke heeft heerlijk gedanst..
Ze heeft 2 euro verdiend met haar verkochte loten..
Apetrots was ze!
Ralph vond dat hij de frisbee dan wel verdiend had..
AA..  Echt niet..

Ralph zat thuis te wachten totdat ik weer terug was met Linde..
Manneke heeft heerlijk gevoetbald en kon gelukkig met zijn voetbalvrind Duncan meerijden..
Marco heeft een nieuwjaarsborrel met een hapje,
dus hij kon niet mee naar de voetbal..

Tante Han is na het afzetten van Linde naar huis gereden..
Beter voor iedereen..

Heerlijk dat ze er was..
Nu ga ik het thuis zelf weer managen!
Daar voel ik me sterk genoeg voor!

Vanmorgen is mijn lieve schone zuster van de voedselbank weer geweest..
We hebben vanavond al kunnen genieten van haar witlofschotel..

Ralph heeft heerlijk bij vriendje Milo gespeeld,
zodat tante Han en Linde een hele gezellige middag hadden!
Prachtig om te zien hoe de freubelmeisjes schik hebben..

Toen ik beneden kwam waren de dames op stap..
Ik heb mezelf verwend met een kopje thee, en 10 lange vingers..

Ik heb werkelijk zo genoten van de post vandaag..
Meiden, wat zijn jullie toch waardevol voor mij..
Bedankt!


Ik geniet van de rust..
Kakkies in de hoogte en de afstandsbediening is van mij..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten