vrijdag 28 december 2012

Hittegevoel..


Vrijdag 29 december 2012

Ik zat net mijn Blog van gisteren te lezen en ik zag dat er een stuk niet opstond van gisteren..
Misschien door al die foto’s?

Tja, en ik sla dus niet mijn geschreven stukjes op..
Duss..
nog een keertje..

Nog even over gisteren..
Ik ben gisteren door de MRI gegaan..
Even een tussenstand..
Volgende week donderdag krijgen we daar de uitslag van..
Voordat ik de MRI inging moest er een infuus gezet worden..
Nou, dat was niet zo makkelijk..
Er moest een arts bijkomen..
Op de radiologie heb je geen assistent in opleiding, of überhaupt geen assistent..
Dus tussen de echo’s en andere onderzoeken in,
moeten ze ook af en toe een infuusje zetten..
Ik zorgde dus voor enige vertraging op de MRI..
Sorry mensen..

Gelukkig kon deze beste, ietwat oudere meneer, er wat van..
Geen gefriemel..
Nee hoor hatsjekidee..
In een keer..
Onthouden voor de volgende keer!
Geen gepruts meer aan mijn vaten..

MRI vond ik een eitje..
Ik wist natuurlijk wat me te wachten stond..
Een hoop geschut en hard kabaal..
Ik ging weer in de zen modus, en het was zo gepiept..
Geen angstig gevoel gehad..
Gelukkig maar..

Toen ik klaar was zag ik Bianc, mijn schoonzusje..
Ze gluurde even om het hoekje..
Zo lief!

Ik moest wel even bijkomen..
Beetje licht in mien koppeke..
Ik werd gesommeerd om even de vaart erin te zetten..
Meer wachtende na mij..
Jaja..
Linde hoorde me al kletsen en riep door de deur..
MAMA!
Ja schat, kom maar binnen..
Met mien doek op mien hoofd zwaai ik de deur open,
Linde en Ralph vergezellen me in het kleine omkleedkamertje..

Wat heb je op je buik, mama?
Ik kijk naar mijn buik en zie dat een cremetje wel nodig is..
Oh, ik moet me even lekker insmeren, zeg ik.
Nee, zegt Linde, dat rode..
Oh schat..
Mama lag op een hellinkje met 2 gaten voor mijn borsten..
Het zal wel een drukplekje zijn van dat kleine half uurtje stil liggen..
Trekt vanzelf weer weg hoor!
Geen zorgjes hoor liefje..
Oh ok..

Op de gang kletsen we nog even met Bianc..
Daarna lekker naar huis..
In de auto eet ik een crackertje..
Thuis gaat Linde in de versnelling..
Madame gaat met Carool en Mandy klimmen in Haarlem..
Hoe leuk is dat..

S’avonds horen we van Carola dat ze het erg engig gevonden heeft,
en dat ze uiteindelijk op een ander plekje wel heerlijk geklommen heeft..

Ook prima!

Een heerlijke middag met Ralph..
Gezellig nog een boodschapje in de regen gedaan..
Hoe gezellig..
Marco is grieperig..
Hij moet bijzonder vaak hoesten..
Hij is warm en voelt zich niet lekker..
Hij heeft gisteren wel een tuk van bijna 2 uur gedaan..

Na het eten komt Linde weer thuis en blijft Mandy gezellig bij ons logeren..
Tante Han haar bed wordt naast die van Linde gezet en ze hebben zowaar een tweepersoonsbed..
Dames zitten ruim een uur in bad en zijn lief..
Tegen half elf gaan de dames slapen..


Om twaalf uur ga ik ook lekker te bed..
Ik val in een diepe slaap en wordt om half zes voor het eerst eens wakker..
Hehe..
das een paar dagen geleden dat ik zo lekker geslapen heb..
Ik heb nml last van..
Opvliegers..
Gezellig..
midden in de nacht wakker worden van een hittegevoel in je lijf..
Ben je ongeveer 10 tot 15 minuten heet…
klaarwakker..
Moet ik water drinken en plassen..
Heel vermoeiend..

Maar ja, het is voor een goed doel..

Vandaag was een vermoeiende, gezellige dag..
Kinders zaten elkaar regelmatig in de haren..
Ik leek wel een politiemannetje..
Mandy is nu weer lekker naar huis, onze kindjes liggen te bed..
Geen Voice, mama?
Zeker niet!
Mama wil rust!
Samen met papa..
Onderuit..

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten