maandag 10 juni 2013

Kipknipschaar

Maandag 10 juni 2013

Vorige week zomaar avondwandeling gelopen..
In plaats van de vierdaagse wandelen..
Heel gezellig geweest!
Kinders blij met hun medaille!
Chapeau voor de school, goed georganiseerd!

Heerlijk weekend gehad!
Zaterdag zijn Linde en ik op stap geweest in het  dorp.
Hoezo recessie?
Je kon over de hoofden lopen.
We waren op zoek naar een kipknipschaar voor Ome Henk..
Dat was geen gemakkelijke klus..
Van de Blokker naar de Xenos, niks geen wildschaar te vinden..
Want zo heet zo’n ding  in het echt..
Als tip kregen we Cook en Co..
Wij daar naartoe en jawel er hing er nog 1..
Helaas viel hij ietwat buiten ons budget dus hebben we maar een gezellige cadeaubon laten in pakken.
Kunnen ze er zelf eentje aanschaffen!

Moppie is lekker met Ralph,op de fiets,  naar het pannenkoekenpaviljoen.
Afscheid nemen van de F1.
Trainer en coaches worden gezellig in het zonnetje gezet met een lekkere ruiker.
Alle jongens kregen van Peter een gezellig zakje choco voetballetjes..
Na de zomervakantie gaan ze in zijn geheel of een gedeelte ervan door als E.
We gaan het zien.
In ieder geval trainen ze zich nog een slag in de rondte.
Maar pret voor 10!
Gelukkig is het nog niet zo loeiwarm geweest..

Als we gezellig aan de klets in de tuin zitten komt daar onze loge binnengewandeld.
De cupcakes geuren lekker door het huis.
Die heeft madame voor de gezelligheid voor deze gelegenheid gemaakt.
We kletsen even, heul snel, bij.
Tot morgen!
Cupcakes worden uit de oven gehaald en helaas, de onderkant is ernstig donkerbruin..
Niet meer te eten dus..
Moppie zegt dat ze op het rooster hadden gemoeten..
Dat  denk ik ook.. ;-) (al stond dat echt niet op het pak…)

We eten lekker en gezellig en de kinders spelen gezellig.
De griezelbus wordt gekeken.
Ralph duikt gezellig bij mij in bad..
Ik ben kouwelijk..
Waar blijven die warme dagen nu toch?

Borst ziet toch ook nog wel wat rood hoor ,
ondanks dat, is hij donderdag toch 30cc bijgevuld..(rustig aan, voorzichtigheid is geboden!)
het was  niet pijnlijk maar bloedde wel wat na.

Meisjes gaan na mij lekker in bad en hebben pret.
Ralph gaat er al lekker in.
Meisjes slapen rond half elf en even later duik ik er ook in..

Even later wordt ik gewekt door een snurkend vriendje..
Oordopjes maar in doen..
Ik blijf kouwelijk en meet mijn temp.
38,5..
Mmmm
Volgende dag,
heerlijk geslapen, voel ik me beter..
Mop gaat naar het zwembad met het spul en ik keutel de dag door.
Temp 38.
Borst ziet er hetzelfde uit..
Ik heb ook een beetje snot..
Misschien is dat het?
Vanmorgen was het 37,1..
Ik bel nog maar even niet.

We brengen Mandy even naar huis, komen we toch praktisch langs..
Kus kus, zwaai zwaai!!

We gaan naar het feest van Henk!
Henk viert zijn 30e verjaardagsfeest.
In een bunker in Spaarndam.
KKKKKKKoud…..

Helaas was de zon ons matig gegund..
Maar….  
gezellig was het zeker!
Heerlijke BBQ en heerlijke hapjes.
Ook was er een heuse disco met discobal!

Moppie ging met een aantal andere gasten nog een oude andere bunker in.
Kinders vonden het reuze spannend met zaklamp en bijtel.
Joyce vond nog een hele eend, die het ook deed…
Whaahaaa… eng…

Op tijd weer naar huis!
Verwarming aan..
Even opwarmen.

Fijne dag!

ps Tamoxifen slik ik trouw elke dag en nu bijna al een week..
geen klachten van.
gelukkig maar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten