maandag 17 juni 2013

Bezemstelen

Maandag 17 juni 2013

Ik eet een cola-lolly met kauwgom.
Smaakt me prima!

Heerlijk weekend gehad!

Zaterdag naar de motorcross geweest..
Ik was daar nog nooit geweest en vond het eigenlijk best leuk!
Die hele kleintjes, nog kleiner als Ralph, op Quads en kleine motortjes..
Geweldig om te zien!
Allemaal Normaal typetjes..

Ik had mijn laarzen met hakken aan..
Dat kan je beter niet doen.
Beetje blubberig en veel stenen..
Keiveel stof, het waaide natuurlijk als een bezetene..

Veel beschonken mannen met rode neuzen, maar… best gezellig hoor!
Linde vond het afschuwelijk!!

Zondag samen met de kinders op bed ontbeten en gezelligheid gevierd.
Mooie cadeaus en prachtwerkjes!

Moppie had  een missie en heeft op zijn eigen Vaderdag  gewerkt aan zijn studie.
Ik ben met de kinders even bij mijn schone zuster langs geweest om twee autostoeltjes te schenken.
Wij hebben ze niet meer nodig en zij kunnen ze goed gebruiken!
Gelukkig lagen mijn lieve nichtjes nog niet op bed en hebben we nog even lekker gekroeld.
Ralph speelt heerlijk met Ise in het net ingezaaide gras..
Helaas mag hij geen kuiltjes maken met een schepje van Simoon.
Ook niet leuk!

Broerlief ook nog even gezien,
hij moest een spannende hockeywedstrijd spelen.
De ‘’waarschijnlijk ‘’laatste wedstrijd van zijn leven.
Hij gaat zich focussen op de tennis.

Ise is aan het puberen en gilt wat af..
Ik ben het niet meer gewend, hebben onze kinderen ook zo geschreeuwd?
Vast…, ik kan het me alleen niet meer herinneren.;-)

We kletsen even vluchtig bij en daarna gaan we gezellig naar mijn ouders.
Mijn vader zal wel omvallen.
Ze eten altijd om 12.00 en het was al na 13.00…

Het is nog wat fris maar we genieten van het windje.
Op het schelpenpaadje zien we fraai onkruid.
Ook liggen er bezemstelen in het water.
Toch maar eens vragen aan mijn vader wat dat nu toch voor betekenis heeft..
Mijn vader weet nml alles… ;-)

Het is beregezellig.
We eten een taartje met slagroom en genieten van Vaderdag.
Paps krijgt een lekkere lucht, mooie fles en hij is blij.
Zo hoort het ook!

We kletsen bij.
Mijn moeder past nog even gezellig mijn HEMA broek van 19 euro en hij staat haar geweldig!
We hebben gewoon dezelfde maat!!
Groter is er niet! ;-)

Kinders dammen, knutselen en kletsen.
Mijn vader moet zijn uiterste best doen om Ralph bij te houden met dammen..
Hij laat hem niet winnen..
Ralph wint gewoon (bijna)zelf!

Mijn ouders hebben samen met tante Han de vragenlijst ingevuld van het erfelijkheidsonderzoek van volgende week vrijdag..
Gelukkig wisten ze samen heel veel van de ziektes van de familie!
Borstkanker komt niet voor..
Longkanker wel..

We zijn de rapporten vergeten om mee te nemen naar Cas, maar….
met vlag en wimpel over naar de volgende groep!!
Allebei!
Beretrots!

We kijken nog even naar het nieuwe vijf euro biljetje van mijn moeder.
Ik krijg nog een gezellig vestje, een jas voor op de boot en 2 topjes.
Helemaal in mijn humpie vertrekken we weer naar het bruisende Hoofddorp.

Manlief is lekker opgeschoten, maar bij lange na nog niet klaar!
Na het eten verdwijnt hij weer naar zolder.

Ik heb ongeveer 5 opvliegers per dag.
Het lijkt alsof ik iets meer zin moet maken om dingen te doen.
Als ik eenmaal aan de gang ben gaat het prima hoor.
Of dat ook bij de pillen hoort?
Ik denk het wel.

Mijn borst ziet nog net zo vurig..
Ik accepteer maar dat hij glimt en rood ziet.
De baas denkt, dat als de definitieve prothese eringaat, dat het rode glimmende wegtrekt.
prima, ik vertrouw hem.
Hij is gelukkig weer gevuld en het wordt echt wel wat hoor!
Mijn rechterborst wordt er niet fraaier op, hij heeft nu 2 bobbels!!
Gelukkig weet ik door alle foto's s die ik gezien heb op internet dat ''de vorm'' borst pas na wissel,
goed komt.
Gelukkig heb ik softcups!

Op de afdeling was het gezellig, het voelt toch altijd als thuiskomen!
Mijn nieuwe leidinggevende ontmoet.
Dat moet over een tijdje toch helemaal goedkomen!


Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten